Friday, 4 November 2011

Bonding

One member of my group for the third year project said:

"We should go bonding some time"

And they replied:


"Ya, let's go bowling or have dinner together"


"Or let's watch movie"

And a guy said:

"Guys, i don't do bonding"
And we all laughed.

*************************

Aku senyum je,
Sambil berfikir,

"Jangan la ajak aku pergi pub"

Mungkin ada yang cakap:

"Kolot la kau, order coke sudah"

Aku reply:

"Aku takut tak kuat iman la bro"

Tu sekarang la punya jawapan la, kalau dulu aku jawab camni:


"Kau iman kuat bolehlah"


Sekarang aku sedang mencari siapakah gerangan yg telah tersinggung dengan aku,
Kang aku guna "sarcasm",
Lebih ramai yang tersinggung

=)
.

2 comments:

  1. aik...masih susah hati ke dgn isu 'tersinggung' ne? dh baca post 'surah taha', takde lah akmal reply yg blh buat org tersinggung...hmmm

    ReplyDelete
  2. ada skit lagi susah hati... tapi okay kot =)

    ReplyDelete