Wednesday, 9 February 2011

Conversation (Konversasi)

One day, while in a bus with some friends

Friend A: Akmal, how was ur weekend?

Akmal: It was good (typical)

Friend A: What did you do?

Akmal: I played football on Saturday and my team lost. I got injured and do nothing on Sunday. Oh wait, I did the project research. (haha,i considered this a good weekend)

Friend A: That's all?

Akmal: Yup.

Friend A: Where's the girl man, the girl? You need to have fun a bit.

Friend B: Hahahaha

Akmal: Hahahaha (??????)


Sementelahan itu, bas telah pun sampai di hentian yang perlu dituruni Akmal

Akmal: See you guys tomorrow

Friend A: Orait man



Macam mana nak jawab tu??
Macam mana?

6 comments:

  1. tak kesahla apa org kata ttg status kita,
    yg penting pandangan Allah pada kita.


    p/s : kenapa ye salu dgr laki cakap kat member laki dia lagi sorg, " Kau takde awek? Bapak GAY"

    ReplyDelete
  2. aku slalu jawab, woman are problem man. I need space during weekend.
    wahahahaha, selambe abeh cakap camtu.

    ReplyDelete
  3. apies: hahaha, btol tu bro

    husna: sbb dah jd norma masyarakat kalao laki mesti ada awek, so kalao xde orang akan pelik.. so keluarlah ayat bapak gay ko xde awek

    anonimus: =)

    mat: hahaha, jawapan ko stylo.. lpas ni aku boleh tiru

    =)

    ReplyDelete
  4. conversation = perbualan

    ReplyDelete