Monday, 10 January 2011

Oh, Esok Exam

Aku sedang meng"update" blog,
Setelah siap post itu,
Aku membaca kembali andai ada tersalah ejaan,
Andai ada kesilapan dalam menyampaikan mesej...

Namun begitu,
Post yang telah siap itu seakan-akan,
Post untuk hari ibu,
Jadi aku simpankan di folder draft....


Aku pon memikirkan idea lain,
Mungkin pasal kenapa Faizal Tahir tak menang?
Mungkin jugak pasal macam mane dye buat stunt terjun dalam air?
Tapi itu semua orang dah sibuk2 gaduh dalam youtube..
Namun begitu satu idea ini muncul:



"Woi, ko exam esok!!!"


Oh, nanti la update blog


exam =)



"Dan tuhanmu berfirman: Berdoalah kamu kepada-Ku nescaya
Aku perkenankan doa permohonan kamu"
(Surah Al-Mu'min, 40:60)




10 comments:

  1. 3 ppr je?? wah syok nyeee..saya ada 5 ppr sem ne..apa2 pon, bituafiq wannajah =)

    ReplyDelete
  2. *bitaufiq wannajah (oopps..slh eja pulak..)

    ReplyDelete
  3. mariea n najwa: trimas =)

    anonimus: hahaha, 3 pon cukup la... =)

    ReplyDelete
  4. comel sgt tulisan ko.mcm perempuan

    ReplyDelete
  5. mal, sedar x dalam kesusahan la bila kite mohon doa kat Allah, kita btol2 meminta n btol2 khusyuk.. jadi take it positively..ni share some link

    http://manisnyaiman.com/agungnya-istighatsah-kepada-allah/

    -Ameer Azhar :)

    ReplyDelete
  6. hoho..
    asal aku rasa nama paper ko sama dengan nama paper aku eyh??
    mathematical techniques for comp sc..
    fundamental of Software Engineering
    signal processing tue mmg sama.. hoho..
    tapi aku ada tambahan lg 3 paper..
    huhu..
    skit giler exam ko..!! stress aku!~

    ReplyDelete
  7. naura: thanks =)

    anish: haha, itu tulisan paling buruk tu

    ameer: hahaha, skit tapi susah giler dow....

    ReplyDelete