Tuesday, 26 October 2010

Masa Itu Emas

Masa itu emas,
Teringat Kumpulan Sepah pernah berkata:

"Kau ni mengarut. Ada ke masa itu emas. Itu hari aku ikut mak aku pegi kedai emas, tak ada pulak jual masa"


Masa itu duit,
Bak kata Donald Trump,

"Time is money. You're fired!!"


Saya sekarang kekurangan masa,
Oh bukan kekurangan, kesempitan...
Allah bagi semua orang 24 jam sehari,
Terlalu sibuk membuat persediaan untuk Nottingham Games,
Pelajaran ada skit ketinggalan,
Tadi demonstrator laboratory marah,

"Ini pon tak boleh buat"


Saya sekarang kesempitan masa,
Kenapa saya mengadu dekat blog??
Dah tu tak kan nak mengadu kat kawan,
Maklum lah lelaki, ego kot...

Kalau dah kahwin boleh mengadu kat bini,
Tapi sama jugak nanti,
Silap-silap bini cakap camgini:

"Abang ni!!, asik-asik Nottingham Games. Pagi Notts Games, petang Notts Games, malam Notts Games. Pegi kahwin la dengan Nottingham Games awak tu"

Biasalah perempuan.....



Oh,
Jangan lupa mengadu kat Allah,
Dia kan Maha Mendengar

=)

3 comments:

  1. hhahha..... cerewet punya bini gitu, silap2 dia tumpang sekaki...
    chill la kena marah tuh, me self dah lali.. prof panggil fool la, tengking la, drop lah. tp dah itu attitude dia yang terbaik... hahah....
    no komen pasal masa sebab me self pun takde masa... hahah... boley tak camtuh?

    ReplyDelete
  2. "abang" x tahan.


    weh dah 33.

    ReplyDelete
  3. lawak nye...betul lah tu..ngadu je kat Allah..Allah slalu dgr.. :)
    when will u update ur blog btw?

    ReplyDelete