Tuesday, 7 September 2010

Tudung.....

Tadi saya ada baca fbook note sahabat saya,
Die tulis pasal gadis pakai tudung dan tak pakai tudung...

Saya nak cerita,
Saya ada seorang kawan perempuan,
Tapi kawan saya ini tak pakai tudung,

Walaubagaimanapun dye sembahyang tidak pernah tinggal,
Juga mengamalkan yassin di malam jumaat,
Ini apa yang saya dengar...

Maka baik atau jahatkah gadis ini?

Maka baik atau jahatkah gadis ini?

Anda rasa?


Saya rasa kita tak payah la jawab soalan itu,
Apa yang pasti gadis itu dapat pahala bila die sembahyang dan baca yassin,
Dan die dapat dosa bila die keluar tak pakai tudung....


Tapi saya tak kata tak pakai tudung itu perkara yang betul

Pakaila tudung
Cantik jugak la pakai tudung
InsyaAllah dapat pahala


=)

5 comments:

  1. din,post ko mencetuskan post2 baru di blog lain rofl

    ReplyDelete
  2. kematangan.suka post ini.

    ReplyDelete
  3. din: sayang ko jugak din... haha

    anish: haha, tau xpe

    yasmeen: haha, mekasih2.. eh jap, kire post lain sume x matang ke? hahaha

    ReplyDelete