Saturday, 4 September 2010

I Miss U , I Luv U Babeyh =)

Dulu-dulu,
Setelah saya dah 2,3 bulan menjejakkan kaki ke bumi Inggeris,
Saya pon di "buzz" di Yahoo Messenger" oleh rakan di Malaysia,
Yang juga merupakan rakan bermain bola sepak di Malaysia...

Team SecondHalf nama team kami,
Sebab kami selalu buat "comeback" masa 2nd half setiap perlawanan,
Bukan sebab apa,
Yang bajet superstar semua datang lambat,
Masa 2nd Half baru la boleh masukkan first team..

Jersey skit:

Semangat bawak jersey gi UK bai. Omputih kata jersey ni lawa,
mesti pasal dye peminat MU.

Saya sambung cerita saya,
Masa kawan saya "buzz" saya di YM,
Kami chatting agak lama,

Tiba-tiba dye bagi message:
"Kitorang sume rindu ko dow alip kat sini, ko balik tak tahun depan?"

Saya dengan egonya membalas:
"Ape rindu-rindu ni bai? Geli dow.... Hahahaha"

3 minit dye tidak reply, saya ingat dye merajuk. Rupenya dye sedang bersedia untuk membalas message saya. Ini yang dibalasnya:

"Tidak sempurna iman seseorang itu sehingga die mencintai saudaranya sebagaimana die mencintai dirinya sendiri"
(ini hadis 13 dalam hadis 40)



Yela-yela aku mengaku:

"Aku sayang rindu korang jugak"

(ingat perempuan sama perempuan je ke main rindu-rindu, ceh!)

=)

6 comments:

  1. beza umur kite 27 hari4 September 2010 at 15:11

    sooo...kalau orang tu kate die geli, maknenye die punye ego je la ek? ok2, noted

    ReplyDelete
  2. ok noted.geli = sebenarnya rindu.
    okok.

    ReplyDelete
  3. beza umur kite 27 hari: wakakaka, name memang nak suspicious habes, kirenye anda boleh lahir 3 November @ 27 Disember.... hahaha, sumpah aku x tau sape kalo 27 Disember .. aku x ingat bday orang hari ini... 3 November aku tau la.. haha

    anish: hahaha =)

    ReplyDelete
  4. kelakar la pulak post nih. like XD

    ReplyDelete
  5. tiba2 termasuk kat blog ko ni.. terbaca post ni.. haha..
    semua nak 'ter'..

    anyway, lawak post ni.. akmal pandai jiwang2 gak. jiwang based on hadith. :)

    ReplyDelete