Sunday, 18 July 2010

Mana Lebih Penting

Mana Lebih Penting,

Ada makcik naik basikal,
Sambil dukung anak kecik guna tgn kiri,
Tgn kanan pegang handle basikal,
Mana Lebih Penting??
Keselamatan anak atau dapat bersiar2 dengan anak??
Mestila dpt bersiar2 dgn anak lebih penting,
Nnt anak dah besar jangan harap nak kuar ngan mak bapak,
X macho kononnya, ceh!! podah!!

Ada orang naik motor,
Naik motor gila laju siap cilok2 lagi,
Mana Lebih Penting??
Nyawa anda dan orang sekeliling atau kepuasan menaiki motor super laju??
Mestila kepuasan menaiki motor super laju lebih penting,
Bak kata kawan gua:
"Lu nak rasa pegi syurga jom naik motor ngan gua"
Dapat smpi syurga beb naik motor ngan member gua ni,
Nak kontek number dye, halo2 sama gua

Ada orang pakai baju,
Tp macam x pakai baju,
Mana Lebih Penting??
Pujian atau Harga Diri??
Mestilah pujian lebih penting,
Bak kata member gua nmpk awek seksi:
"Pergh, body terbaik"
Suka ke laki cakap macam ni kat anda?
Kalo suke teruskan..

Ada orang ada awek,
Mana Lebih Penting??
Awek atau Mak Bapak??
Mestilah awek lebih penting,
Penat2 gua ngorat awek gua,
Lu brani kate awek x penting?

Ada orang baca blog gua,
Rasa gua bajet bagus,

Lu orang terasa apehal??
Gua bukan cakap pasal lu orang...
Eeee, malu je...

No comments:

Post a Comment