Tuesday, 6 April 2010

Satu Hari Nanti....... =)

Cuti Easter di mulakan dengan marathon.....

Filem Ketika Cinta Bertasbih 1 dan 2.....
Mula pukul 12 tengah malam,
Pukul 5 tamat marathon,
Kemudian sembahyang subuh terus,

Tapi bukan ini yang aku nak cerita,
Ini cerita aku satu hari nanti............



Tarikh: Satu hari nanti
Lokasi: Uk atau Malaysiaku

Dialog biniku dan aku =) ....hehe...

Isteri: Abg...
Aku: Ye saye...

Isteri: Nak tanya bole?
Aku: Tanyala... Ape dye?

Isteri: Abg syg saye?
Aku: Sayang tetapi Allah lebih menyayangimu =)

......................................

hahaha, ni la penangan KCB kat aku.....
berangan x sudah.....

Mungkin bukan berangan, tapi cita-cita....
Tipu ar lu orang x mo kahwin
=)




5 comments:

  1. jiwang ngan bini nampak.
    :P

    ReplyDelete
  2. KCB banyak beri erti bro..bukan khayalan semata2..

    ReplyDelete
  3. cha torres: haha, paham bro...

    ReplyDelete
  4. romantik jugak ye.

    ReplyDelete